Lite nyheter! Nu drar jag igång min tidning!

Jornalist jobb! Bra lön!
Forumindex → Tidningar: Jobbannonser → Jornalist jobb! Bra lön!Skapa nytt inlägg
12. april 2012 00:02
› design'
Ja! Jag söker då jornalister till min tidning som heter no one! I detta första numret så kommer vi att rikta oss år hår och nagelvård! Själv så tar jag hand om det mesta inom hårvård så ni måste kunna en del om naglar! Fyll i följande mall!

Ålder:
Namn:
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen:
Varför ska jag välja dig: 
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : 
Hur erfaren Jornalist är du:
Vad kan du om nagelvård och målning:
Övrigt:

Lönen kan vara jätte bra beroende på hur hårt och mycket ni jobbar!
12. april 2012 00:09
› Inzzie
Ålder: 14
Namn: Elina, Men jag föredrar att du kallar mig Elli :3
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen: Varje dag tydligen.
Varför ska jag välja dig: Jag gillar att jobba med tidningar, är kreativ. Och så jag har nåt att göra! :)
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Photoshop, Photoscape, Paint & Ibland picknik.
Hur erfaren Jornalist är du: Väldigt erfaren! Nejmen helt normal.
Vad kan du om nagelvård och målning: Ganska mycket.
Övrigt: Kommer det handla om Mode/Mat/Design eller nåt sånt? Haha...
12. april 2012 00:13
› design'
Inzzie skrev:
Ålder: 14
Namn: Elina, Men jag föredrar att du kallar mig Elli :3
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen: Varje dag tydligen.
Varför ska jag välja dig: Jag gillar att jobba med tidningar, är kreativ. Och så jag har nåt att göra! :)
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Photoshop, Photoscape, Paint & Ibland picknik.
Hur erfaren Jornalist är du: Väldigt erfaren! Nejmen helt normal.
Vad kan du om nagelvård och målning: Ganska mycket.
Övrigt: Kommer det handla om Mode/Mat/Design eller nåt sånt? Haha...
Svar på din övrigt: ja det kommer det väl ungiefär! tror nog att vi ska ha 1-2 sidor med recept!
12. april 2012 00:14
› trixi123
Ålder:12/13 detta år
Namn:trixi
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen:1 gång varje dag typ.
Varför ska jag välja dig: För jag har jobbat med många andra tidningar och kan mycket.
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Ja det beror på.
Hur erfaren Jornalist är du: mycket erfaren elr jag duger.
Vad kan du om nagelvård och målning: en hel del min kompis kan allt man bör veta om naglar och brukar alltid ge mig tips och saker som är bra att tänka på.
Övrigt: Jag skulle hemskt gärna vilja hålla på med nåt eftersom jag nyss blev klar med min tidning och har inte mycket att göra nu på gsm. 
P.S Skicka mejl om jag får elr inte får jobbet
CitatSenast redigerad den 12. april 2012 00:15
12. april 2012 00:15
› Inzzie
design' skrev:
Svar på din övrigt: ja det kommer det väl ungiefär! tror nog att vi ska ha 1-2 sidor med recept!
Är jag anställd...?
12. april 2012 00:15
› design'
trixi123 skrev:
Ålder:12/13 detta år
Namn:trixi
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen:1 gång varje dag typ.
Varför ska jag välja dig: För jag har jobbat med många andra tidningar och kan mycket.
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Ja det beror på.
Hur erfaren Jornalist är du: mycket erfaren elr jag duger.
Vad kan du om nagelvård och målning: en hel del min kompis kan allt man bör veta om naglar och brukar alltid ge mig tips och saker som är bra att tänka på.
Övrigt: Jag skulle hemskt gärna vilja hålla på med nåt eftersom jag nyss blev klar med min tidning och har inte mycket att göra nu på gsm. 
P.S Skicka mejl om jag får elr inte får jobbet
Kul, du kan mejla mig om du har frågor! jag väljer jornalister imorgon tror jag!

Över: kanske, du verkar väldigt bra, men jag avgör det imorgon! är lite för trött för att tänka..
RedigeraSenast redigerad den 12. april 2012 00:16
12. april 2012 00:16
› Natasha12345
LT!
CitatSenast redigerad den 12. april 2012 00:18
12. april 2012 00:16
› trixi123
tack! 
12. april 2012 00:17
› design'
trixi123 skrev:
tack! 
12. april 2012 00:18
› trixi123
LT gumman! 
12. april 2012 00:18
› Inzzie
design' skrev:
Kul, du kan mejla mig om du har frågor! jag väljer jornalister imorgon tror jag!

Över: kanske, du verkar väldigt bra, men jag avgör det imorgon! är lite för trött för att tänka..
Aww, Tack! Okey! ;#
12. april 2012 00:21
› design'
Inzzie skrev:
Aww, Tack! Okey! ;#
12. april 2012 00:21
› F0X.
Ålder:13
Namn:Linnea
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen:Förhoppningsvis varje dag annars varannan
Varför ska jag välja dig: Varför inte ? ;)
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : gör i piknic
Hur erfaren Jornalist är du:kanske 10/10
Vad kan du om nagelvård och målning: Mycket , jag har en vän som håller på med naglar så jag vet en hel del
Övrigt:Ja, de skulle vara kul att ha ngt att göra här på gsm :D
12. april 2012 00:22
› Gucca
Ålder: 16, fyller 17 ii maj.
Namn: Madde
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen: Så ofta ja kan :)
Varför ska jag välja dig: För jag älskar dig heha.. för ja kan ganska mkt om hår typ^^
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Paint.
Hur erfaren Jornalist är du: ''reporter'' Har en egen tidning :)
Vad kan du om nagelvård och målning: Ja, ganska okej, brukar ju måla ibland^^
Övrigt:Hej hej.


› design'
12. april 2012 00:23
› design'
Gucca skrev:
Ålder: 16, fyller 17 ii maj.
Namn: Madde
Hur ofta kommer du att jobba med tidningen: Så ofta ja kan :)
Varför ska jag välja dig: För jag älskar dig heha.. för ja kan ganska mkt om hår typ^^
Vart gör du layouten, som t ex jag gör allt i photoshop. : Paint.
Hur erfaren Jornalist är du: ''reporter'' Har en egen tidning :)
Vad kan du om nagelvård och målning: Ja, ganska okej, brukar ju måla ibland^^
Övrigt:Hej hej.
*LIKE*

Kommentarer
Postat av: Tillan

oki

2012-04-18 @ 21:11:20
URL: http://wiowio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0