Tryck på redigera så kommer ni till forumet. Depp time.

KAN NI SLUTA FRÅGA-R.I.P dess?
Forumindex → Allmänt → KAN NI SLUTA FRÅGA-R.I.P dess?Skapa nytt inlägg
22. april 2012 13:31
› design'
Jag vill bara släcka lampan och sluta andas. Det är vad jag är värd. För jag är inte värd att så leva. Varje dag får jag höra en rad av saker som ni inte kan föreställa er. Folk kallar mig för hóra bara för att jag har på mig mascara, de kallar mig fítta för att deras föräldrar inte kan ta hand om sina barn. bara för att jag vågar säga vad jag tycker. Bara för att jag alltid sticker ut. Bara för att jag inte är en i mängden som de. Bara för att de inte vågar vara sig själva. Bara för att det var jag som slog först. Bara för att den där skiten inte kunde ta hand om sig själv. Jag kämpar varje dag för att klara av att gå upp. Snart har jag ingenting att leva för längre. Wilma och Leo är de ända jag har. Ingenting kan förändra det jag har sagt och gjort. Ingen kan förlåta det jag gör. JAG KOMMER ALDRIG ATT FÖRLÅTA ER! Ni tog upp en stor del av mitt liv och jag litade på er. Jag trodde att ni var något speciellt, men ni är bara lika skit fega som alla andra. Jag säger bara, MITT LIV ÄR INTE VÄRT ATT LEVA! 

Min pappa kan dö när som helst och min mamma fattar inte ett piss. Så jag hamnar antagligen hos foster familj.

Kommentarer
Postat av: Irma

Älskar din modell på gSm, så fin!

2012-04-22 @ 14:19:43
Postat av: Cicci

Haha vi kan byta, vill ha sommar NU!♥

2012-04-22 @ 14:20:37
URL: http://cezia.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0