Välkommen till underjorden!

Underjordisk trendspaning


Wow! Jag älskar verkligen det här galna Underjordsmodet, jag blir så inspirerad! Jag kan inte förstå att alla här har så bra smak, och vi visste inte ens att de existerade. Vilken stil gillar du allra mest? Jag kan inte ens besluta mig för vad jag vill ha - men jag skulle älskat att ha en flurry vid min sida!

Rori
Matcha din Décor

Jag har en galen idé: Vi kan väl alla klä oss i våra favorit Underjordsoutfit och inreda våra Décorrum så att de matchar? Visa upp ditt décorrum i forumet och jag kommer att välja den coolaste matchen! Som alltid, så kommer vinnaren att få ett fantastiskt pris på 5000 gM.Forum



______________________________________________________________________________

Hejsan hörni som läser min blogg, hela denna veckan har det ju varit ett slags underjordiskt tema! Vad tycker ni om det? Jag tycker att det är jätte roligt! Och men tävlingarna! Har ni sett dom? Jätte kul tycker jag. Själv är jag för lat för att delta men jag kan ju glädjas åt vinnaren!  // Design'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0